Thursday, June 4, 2009

The Cure - Friday.....?

Idag är det fredag, det är sovmorgon och jag ska till skolan igen. Antibiotikan börjar läka ihop mig. Idag blir det matteprov. Alla tummar håller så hårt de kan. Ikväll packar jag min ryggsäck och drar ut till Stora Kornö, för att träffa sommarens ledare och planera och umgås. Jag ska nämligen vara fritidsledare/friluftsledare på ett nybörjarläger för 11-12åriga seglare i sommar. Det ska bli spännande.
Jag slänger in ett svårtolkat inlägg, skrivet i feberyra, innan jag drar så har ni som orkar något att klura på i helgen. Ha en underbar fredag och vi hoppas på solsken!

Vill ni vara glada idag borde ni lyssna på
Bob Dylan - Stuck Inside Of Mobile / All Along The Watchtower
The Pixies - Here Comes Your Man
Bon Iver - Skinny Love
The Doors - Light My Fire

No comments:

Post a Comment