Thursday, September 24, 2009

I en värd av hemskheter, finns i alla fall jag


Sofia är sjukt kass på att läsa min blogg, så jag tänkte att jag skulle skriva ett inlägg på hennes blogg, så att hon i alla fall läser vad jag skriver om. Eftersom mitt liv för tillfället består av plugg och inte mycket annat ska jag skriva om mig.
Jag heter Fredrika, är sjutton år. Har en familj som är ganska älskvärd och fina kompisar. Jag älskar väldigt lite och hatar väldigt mycket. Det värsta jag vet är istoppandet av jeans i strumpor, personer som bajsar på fester, överdrivet kära personer, tokio hotel, tysta jävlar som inte har åsikter om någon eller något och idioterna som inte inser min underbara personlighet.
Fast älskar, det gör jag, men kanske lite mindre. Jag älskar fjortisfyllor, dansa naken till Micheal Jacksson, slicka på folk (vilket har övergått till ett beroende), bittra människor och att håna folk när de inte hör.
Rösta på moderaterna!
/ Fredrika

No comments:

Post a Comment