Sunday, October 4, 2009

17

Vill passa på att tacka alla pärlor som förgyllde min födelsedag i fredags och gjorde dagen till en fest. Solen strålade hela dagen, familjen bjöd på tårta och presenter till frukost. De sjänkte mig en efterlängtad överaskning. Dykkursen är bokad. Till våren ta jag dykcertifikat, på riktigt!

Mina fina väninnor myste med mig hela kvällen och halva natten. Vi åt gravad lax och fettuchine och drack ett och annat glas vitt. Vi åt kaffepannacotta och pratade om allt mellan himmel och jord och jag hade min nya fina, helgalna tyllkjol på mig. Av dessa underbara pärlor fick jag musikalbesök. I november åker vi på Guys and Dolls på Göteborgsoperan! Det ska bli så roligt, jag älskar musikaler!
När klockan närmade sig småtimmarna tackade många för sig och lyfte på hatten för att knalla hem i natten, och jag fick mer besök av trevliga vänner. Tusen tack allesammans!

No comments:

Post a Comment