Friday, October 23, 2009

Äntligen Höstlov!

Idag är en bra dag. Det var föräldramöte för alla marinbiologer i 1an och 2an på Gullmarsgymnasiet idag. Jag och min far växlade ett par förstående ord med min mattelärare, vi lyssnade på Ulfs malande i aulan, fikade på högskolecentret och kikade på havets spännande varelser.
Efter detta har jag:
*Blivit bjuden på thailunch av pappa.
*druckit kaffe
*promenerat med Chester
*packat helgväskan
*rakat benen
*pratat i telefon
Och hela tiden under flitigt spotifyande.

Om en timme eller två sitter jag på bussen påväg till Göteborg mot 20-årsmiddag för världens sötaste Lou med dom vänliga mörka ögonen. Grattis i efterskott vår lilla fransyska från Bergen!

Förghoppningsvis blir det visit hos Mc med besök på Operan och stadsvandring efter detta.
Det är underbart att vi har lov idag!

No comments:

Post a Comment