Sunday, January 3, 2010

12 saker

1.Jag älskar att gå på bio.

2. Jag vill ha Judy Garlands ("Dorothy's") glittrande magiska skor.

3. Jag är ganska dålig på att skriva sms, men jag tycker om att få dom. Är dessutom ägare till en oförskämt ful mobil, som jag desperat får gömma bakom håret eller i mössan när man besöker en stor stad.

4. Jag gillar skäggiga män.

5. ...och julkalendrar från början av 90-talet.

6. Jag har med säkerhet sett Pirates Of The Caribbean över hundra gånger, utan att överdriva. Framförallt 1an, the Curse Of The Black Pearl.

7. Jag dyrkar halsdukar och sjalar, men har nästan aldrig vantar.

8. Jag avskyr melodifestivalen sjukligt mycket.

9. Jag har flera gånger under mitt liv seriöst velat bli sjökapten eller brandman.

10. Jag har fruktansvärt svårt för att slänga saker, vilket alltid resulterar i att jag sparar en massa skit som jag inbillar mig att jag ska få användning av någon gång.

11. Jag har aldrig sett Gudfadern-filmerna.

12. Om jag fick vara en artist från Woodstock-festivalen, skulle jag vara Jim Morrisson eller Jimi Hendrix.

4 comments: