Tuesday, August 18, 2009

En liten tanke om igår

Japp, bilden är snodd av min käraste syster.

Igår hade jag en stor rosett i håret och jag hade min nya fina, fluffiga jacka på mig, älskar de gigantiska fickorna och detaljerna.
Igår fikade jag med Elle på Kungsgatan. Vi stack ner våra näsor i vackra teburkar av plåt inne på Millimeter och vi kikade på skor och stövletter.
Igår började jag rensa i min garderob. Jag är litegranna dålig på att städa och ännu sämre på att slänga saker. Jag tycker inte om att kasta. Jag vill spara så mycket jag kan så länge som möjligt. Dock blev det dags att komma till insikt med att även de skönaste Wrangler-jeansen sett sina bästa dagar.
Igår drack jag chaite och lyssnade på Kärlekens Alla Färjor med Detektivbyrån, och Amelie-sondtrack av Yann Tiersen.
Sedan tänkte jag lite på dig igår också.
Varför blev allt så tokigt egentligen?

No comments:

Post a Comment