Wednesday, August 12, 2009

Första rapporten från Kornö
























Jag är tillbaka till civilisationen igen. Nej jag har inte slukats av hajar, blivit fångatagen av pirater eller förvandlats till en grottmänniska med fem meter långt skägg, som många verkar tro på facebook...
Drar det hela kort. Tillbringade en knapp vecka på Kornö (jag har ingen tidsuppfattning längre, så ursäkta för fel dagar hit och dit) i lugn och ro med allt vad det innebär med sol och bad och familj. På visafton mötte jag några lägerledare, min gamla ledare Martrina, hejar glatt, kramar om mig, säger att de haft ett toppen läger, men att det fattas en friluftsinstruktör till kommande läger. Kan jag tänka mig att hoppa in?
-När börjar det?
-Imorgon.
-....Alright. Jag är inte den som är den. Kör till.

Tillbribngar efter detta 10 toppendagar på Långsegling med massor av härliga människor, trots inte alltid så härligt väder. Tar nog mer om detta senare.

Efter lägret blir det några dagar till på Kornö med familj och när de åker hem får jag och Chester besök utav KG och MC.
Kort och gott har jag haft det askalas, men jag ger en ängre resumé i senare inlägg.


3 comments: