Thursday, August 27, 2009

Det är ingen vanlig dag

Man är inte klen bara för att man behöver använda båda händerna för att lyfta glaset.
Det gäller bara att glaset ska rymma en liter rom och cola.
Amanda
Föreningen för flickor som inte kan häva öl
Vi hade även skolfotografering på F's dag. Vi var lite gröna.
Tingsryd för Lisa
Lisa Frank Milky Amanda


Igår var det Freddies födelsedag. Det var kul. Så fort sjungandet och firandet var avklarat i skolan vid 15.30, förpassade vi oss mot Frosts lägenhet för presentöppning, cocktails och ölhävning. Efter en stund eller två ville fler glada folk komma in på kalaset. Det fick dom. Det blev mycket dans och sång i köket, dans och sång i vardagsrummet och på balkongen...och på borden. Jag och Amanda sjöng låtar av Kent med vår nyfunne Eskilstuna-vän "Frank", medan Milky och Benjamin fick hänga i så gott de kunde. Det blev en trevlig födelsedagskväll för allas vår strålande lilla rödtopp, och när solen började falla blev vi hungriga och köpte pizza.

Moa har även återvänt hem till mig från sitt Spanien. Hon har varit så saknad. Det är underbart att ha ditt leende och ditt sockervaddshår här igen din lille hippie!

3 comments:

  1. Den där Frank påminner väldigt mycket om Adam in my class på den där bilden.

    ReplyDelete
  2. å det är underbart att vara nära er igen!
    ni har varit jätte saknade också, ska du veta flicka. min flicka.
    jag ringer dig när jag kommer hem på söndag <3 i've got the apartment for myself then ;) püss

    ReplyDelete
  3. Haha trevligt, där ser man. Du vet att du är underbar Moalilla, vi ses då! :D

    ReplyDelete