Thursday, May 28, 2009

Sofia e Käz

Som Fredrika skulle ha sagt, "Gudars skymning" vilken eftermiddag jag haft asså! Fred-baby var här och drack en massor med kaffe med mig. Vi gjorde ett tappert försök att plugga kemi, detta slutade dock mest i skrattkramper på balkonggolvet.
Sofia "Vad e svaret på denna frågan?"
Fredrika "Titta upp"
Sofia (tittar upp i himlen) "jag ser moln"
Fredrika "men titta upp det då"
Sofia "Men jag tittar ju rakt upp!"
Fredrika "Ahen titta upp svaret på frågan i facit i kemiboken!"

Förutom detta har vi mest slappat, bakat baguetteer och gjort sallad, jag designade Freddies tatuering.
Jag har även varit vid graven och lämnat blommor, vita rosor och krusantemum.
Freddie ska tatuera ett litet paraply på armen (min målning)


Lillies for sweetness...


No comments:

Post a Comment